ISM konferencija „Creative Shock“ – socialinio verslo idėjos iš viso pasaulio

2018 m. gruodžio 1 d. Utenos regiono vietos veiklos grupės administracijos darbuotojai J. Umbrasienė, E. Rukšytė ir M. Gadliauskas dalyvavo ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų organizuojamame tarptautinio verslo situacijų konkurso „Creative Shock“ konferencijoje. Jos metu patirtimi bei įžvalgomis dalinosi įžymūs socialinio verslo veikėjai iš užsienio. Šiųmete konkurso tema „Passion Meets Purpose“ norėta atkreipti dėmesį į socialinį verslą, kaip į galimybę panaudoti įgūdžius siekiant globalių tikslų ir taip patinkančiai veiklai teikiant daugiau prasmės.

Konferencijoje pranešimus skaitė pranešėjai iš užsienio: multimilijoninį globalų verslą ,,WildHearts Group“ įkūręs Mickas Jacksonas, Lietuvoje gyvenantis olandas, restorano ,,Pirmas Blynas“ įkūrėjas Timas van Wijkas ir Clem Hinchliff – sėkmingai vadovaujanti socialinio verslo ,,The Soap Co.“ plėtrai. Taip pat vandens gręžinių įrengimu besivystančioms šalims padedančio alaus gamintojo ,,Brewgooder“ prekės ženklo vadovas Jamesas Hughesas bei ypač sėkmingo Jungtinėje Karalystėje, socialinio verslo ,,Social Bite“ įkūrėjas Alanas Mahonas.

Konferenciją vedė ir moderavo atlikėjas, dainų ir muzikos autorius, prodiuseris, visuomenės veikėjas ir aktyvistas Jurgis Didžiulis.

Daugiau informacijos: http://creativeshock.lt/conference/?fbclid=IwAR2VMLxJ16-gOMJpq–spfGSxz6FDvG4h4LnbstTlI81TFuADV0hvaHGd0E

Utenos regiono vietos veiklos grupės ir 15min.lt informacija

Nuotraukos Modesto Gadliausko